Torsdaaag :)

Blir tyvärr ingen outfitbild idag , har haft fullt upp och de hanns inte med ..

Började kl 08.20 på fyrishov, skulle simma och livrädda med klassen ! det gick väll hyfsat, haha dockan som vi skulle rädda hann nog dö innan jag fick upp han men vadå hellre han än jag ;D haha.. den vägde typ 70 kg så skulle man få upp den från botten och inte nog med de först så skulle man simma från andra kanten sen dyka ner och hämta han och sen simma tillbaka, man hann ju bli trött innan man kom fram ;b men aa JAG FICK UPP DEN ;D haha! sen fick vi bada fritt det var super roligt :D , jag hoppade från 10an :D  stolt ;b

väl tillbaka i skolan jobbade vi lite med biologin som vart klar idag, sen engelskaprov som faktistk gick helt okej! sen matte prov, fast de var något testsak för nationella i matte c. kunde bara 3 av 5 så måste nog träna lite mer ;b

Jo sen dårå så var det fotbollsturnering och jag stog i mål. PANIK! Vi mötte då ett lag där alla spelade fotboll och va typ jätte duktiga.. Vi var iofs också väldigt bra :D men jag har ju inte spelat fotboll på länge framförallt INTE målvakt ;b Hade inte ens några handskar när jag kom dit men fick låna ett par sen som tur va ..  men så jag ställde mig nog mest där och hoppades på de bästa :D De gick ju faktistk ganska bra vi började med att ta ledningen genom ett väldigt snyggt mål av jocke!! sen gjorde dom givetvis ett mål dårå .. Men jag släppte bara in 1 !! så då blev det förlängning och inget mål då heller så det blev straffar! Jag fick panik mitt hjärta dunkade som bara den och jag blev typ helt svettig och fy :P tog inte den första straffen vilken kanske va ganska självklart men det hade ju varit lite kul om jag tog den!! Sen missade wolde sin straff så då var vi ute ;b Håll med om att jag va ganska modig ;D ?!?!? haha :D

träffade Elin på bussen på väg hem de är ju alltid trevligt att ha någon att åka med ;D Måste sticka ner och eeta någon nu innan jag dör och innan träningen ikväll :) hat bra skriver kanske ikväll om det händer något mer skojs :D

puss från stjärnmålisen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0