Tisdag

Hade fysikprov idag .. det gick inte så väldans bra tror jag. men hoppas på g för då får jag 100 kr av mamma (A). på gymmet idag hände en lite rolig grej ;b haha en lite äldre tant gick omkring och bara kollade på alla aparater hon gjorde inga övningar, hon gick omkring säkert 1 timme ;b. Sen när jag kom ner i omkläningsrummet så vägde hon sig och gick och duschade ;b hahah ansträngande!

ikväll ska jag hem till niklaaaas :D är ju ledig imorgon så :) ska hoppa in i duschen nu och sen laga käääk, kanske kommer dagens outfit lite senare :) Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: fiorella

Väldigt trevlig blogg får jag lov att säga :)

2007-11-13 @ 14:53:28
Postat av: Anna

Tack så mycket :D

2007-11-14 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0