Sverige - Spanien

Pinsamt. Finns det något annat ord? man visste ju nästan iofs att spanien skulle vinna.. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. är lite trött så ska nog sova snart !

godnatt <3




Varför ska jag vara så cp :( kan jag inte nöja mig med det jag får, alltid ska det vara mer .. Anna skärp dig för helvete!!!!! Det här funkar inte i längden fattar ju vem som hellst .. Vill ju ha allt nu! det är bara jobbigt när det är sådär i "mellanläge" man kan aldrig vara säker på vad som händer, det är ju bara att hoppas på det bästa. Om man beter sig som jag gör kan man ju glömma de. så varför gör jag såhär ?!??!?!?! Svar; anna du är sjukt i ditt huvud. vad fan tänker du med?! Annasvarar: Ingen jävla aning vill bara ha dig här nu. träffa dig. mysa. allt. varför går det inte :'( I´m sorry. godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0