Skooolan

Tjabbalabbababbaaaa!

sitter i skolan nu, har håltimme :) vi har precis disikrerat torskar;b FY FAN säger jag bara. det va riktigt skabbigt att öppna magen osv, bläääsh! sen när andra gruppen kom ska dom ju givetvis hålla på och fåna sig och leka med fiskarna och de va nästan ännu värre .. HATAR FISKAR!

Slutar 20 över 4 idag med ett 1,5 timmes matte! tungt, tänkte kila ner en sväng på stan sen för att kika i den nya affären som öppnat, tror den heter New yorker (?). Det verkar ha min smak på kläder så jag hoppas att jag hittar något när de va så mycket rea och sånt! Fick ju pengar idag :) ska även gå och prova en super fin tröja på Kapahl. Visar sen ifall jag köper något :)

ska skriva lite biologi nu, ska ju redovisa om ett tag och hatar att inte ha allt klart så det måste göras nu :) Ha en bra idag ! Hörs senare Puss o Tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0