Onsdag

Oh hade skööööön sovmorgon idag, visserligen bara 45 minuter, men det va verkligen värt!!! När jag vaknade så berättade mamma att jag kunde få operation redan imorgon! det hade ju vart sjukt bra. Men nu är det så att jag är förskyld så jag kanske inte får göra det iaf :/ vi får hoppas på det bästa! annars blir det väll nästa vecka eller något.. dagen var väll helt okeeej idag.. förutom dubbeltimme i historia + att vi fick veta när vi ska ha utvecklingssamtal :( vill INTE! kikar på one tree hill nu, me liiiike :) snart kommer emilia heeem då ska vi nog äta mat och sen pysa till ica och köpa lite gott att ha till greys anatomy (vet inte hur det stavas). Kanske skriver något mer ikväll eftersom att jag har sovmorgon imorgon till halv 1, så kan jag va vaken lite längre kanske :D tihi .. nu börjar det igen!

baaaaaj <3

Kommentarer
Postat av: Millski..

jasså vi ska till ica? ;) då kan jag berätta min story på vägen! :D

2007-11-07 @ 16:38:31
Postat av: Anna

japp jag tänkte de :D så kan vi snacka lite privat som inte mammsen o dom får höra + att vi kan köpa lite gott :D bra va :D?!

2007-11-07 @ 16:42:15
Postat av: Millan

ASBRA, gott var det dessutom ;) haha

2007-11-07 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0