Ny klubba?

Jag vill ha en ny innebandy klubba, känns ju kanske lite onödigt nu men jag vill ha iaf !!! för jag har hittat en som verkar as bra :)

image238

va tror ni ? han i affären sa att den tog ett litet tag att spela in men att den va super bra sen, jag kan ju inte spela på ett tag så de kasnke passar, så kan jag ju stå och skjuta och passa med den o sen när jag får spela så är den as bra :D , kostar iofs 1200 tycker de är ganska mkt pengar, men vi får se om jag har några över efter Thailand :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

darling, snart är du tillbaka på planen och dampar på allt och alla :D

2007-11-27 @ 19:11:25
Postat av: Anna

Haha aww :D , jo nästa sesång är jag tillbaka iaf :) då jäävlar, måste ju ta igen för alla matcher jag varit borta också ;)

2007-11-27 @ 19:14:20
URL: http://brynoe.blogg.se
Postat av: Emsan

Åååh! Jag har spelat innebandy och jag saknar det som bara den! :) Den där klubban kan nog passa finfint! Ha det toppen!

2007-11-27 @ 21:09:46
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0