Morning :D

Är ledig idag så jävla skönt :D usch vad jag känner mig värd lite ledig (A) men har ganska mkt skolsaker att göra ändå, så ledig kanske inte var de rätta ordet.. Mer fri från lektioner kanske?

anyway (hahaha läs med arne ifrån torkel i knipas röst) sitter hemma hos niklas nu, men han sover som vanligt :p jag har varit vaken sen kvart över 8, han börjar ju faktiskt skolan om 1 timme. men inte mitt val ;b

igår hände en rolig sak :D jag pratade med lina i telefon!! hon är nu hemkommen från Thaaaaailand. lyllos jag vill va där nu!!! (A) fast jag åker ju ganska snart nu..  Hon var iaf saknad här hemma! :)

Juste appropå absolut ingenting, IDAG SKA JAG KLIPPA MIG !!! panik jag vet inte hur jag vill! sa till mamma att jag kanske skulle klippa kort, och så sa hon ; Men anna du kommer ju se as fet ut i ansiktet !!! Ehm aldrig till korthårsklippning blev de då, så hur ska jag göra ?  toppa och göra lite uppklippt? som alltid .. vi får se kan ju lägga upp före och efter bilder sen , mohaha!

ska dra mig nu, ha en bra dag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0