Måndagmåndagmåndag

Tillbaka i skolan igen! åkte lite tidigare för att göra ett arbete i biologin tillsammans med sebbe, vi gjorde faktiskt rätt mkt så vi är nästan klara! skönt :)

se var de ju alla lektioner som vanligt .. allt flöt på! sen till ledarskapen så gick jag och sanna jätte fort så vi skulle komma i tid för en gångsskull och de gjorde vi!! :D då va han inte där :( men de va ju skönt att sluta lite tidigare :)

mötte hampus på gymmet, så tränade vi ett tag. Det gick ganska bra idag faktistk ,b prövade bänkpress för första gången, klarade 40 kg :) tihisen åkte vi hem till mig och kikade på spy kids 2, haha den är faktistk bra :D !

sen kom mammsen in och visade sin eventuella klädsel hon skulle ha på personalfesten med afterski tema ;b

 - snyggt morsan
 - har även satt upp mina stjärnor nu :)

ledig imrogon så jekla skönt! men ska sova nu så man får sova ut imorgon :) GODNATT !

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jo men precis, jag menar det, jag älskade OTH: D

2007-11-26 @ 23:26:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: ingrid

hanna har du på
dig wen kul regn jacka ?:P haah

2007-11-27 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0