ingen god morgon

gick upp kl 7 idag bara för att åka på gympan, och när klockan ringde tänkte jag men njaae kan ju skippa gympan idag, sen efter typ 10 minuter så gick jag upp iaf för jag fick ju skjuss med mammsen dit då va de ju ganska lugnt.. sen när jag kommer dit så är inte en jävel där :O inte ens läraren och hon hade ju sagt att vi skulle ha gympa, lite lack man blir då .. gick upp så himla tidigt i onödan :( kunde sovit 1 timme till iaf! men nog med klagandet, jag kom ju upp iaf om man ska se det positivt ;b

vad ska man göra idag då? känns som det är helg för man har varit ledig två dagar .. men så är det inte :) har haft så grymt skön vecka den här veckan :D hade sovmorgon i måndags till 12.20, på tisdag skulle jag till sjukgymnasten så då slutade jag typ halv 11, ledig onsdag och torsdag och imorgon har jag också sovmorgon till halv 12 !  skönt skönt!  men har ju en historia uppsatts att skriva idag :/ förstår ingenting av den :S varför är jag så kass i historia? om det är någon som känner för att hjälpa mig så är frågan ; Varför kan man anse de medeltida resorna som äventyr ? tack i förväg!

Ska gå och göra lite frulle sen  lägga mig på mina madrasser ,som jag sparat sen Emilia varit här, och glutta på hsm 1 & 2 som jag förövrigt fick när jag var hos lina igår :D tack så mycket! Dom är ju så sjuuukt bra, verkligen värda att de på :) Sen blir det historia plugg resten av tiden innan träningen ikväll.. kommer nog skriva lite mer innan :)

 
" sängen är ju så sjuuuukt mysig och skön, man blir ju as sugen när man ser bilden bara :D "


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0