:(

jävla jävla jävla jävla skit, kan det bli värre? ja klart de kan men nej .. va hos en ny ortoped idag, fick reda på att jag har två skador i knät. varav den ena är allvarligare än korsbandet, som va particiellt av. Det var en brosk skada på lårbenet som tydligen va allvarlig. Så nu får jag inte träna mer än gymet med lätta vikter får inte hoppa eller överanstränga benet. Alla som känner mig vet att sånt gör jag till vardags, hur ska jag överleva ...? :'( ska nypa mig själv och hoppas att allt är en dröm och sedan dra o spela innebandy .... ska snart få åka på titthålsoperation och se lite mer nogrant :/ hoppas inte det är läskigt och att jag slipper ha en sån där sjukhusklänning ;b

fick en SOLO tidning av mamma som jag ska läsa nu :) baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0