Emilia här!

hej hej alla, jag är och hälsar på Anna från Skåne =)
Mycket trevligt..

Nu är hon och duschar så jag tänkte passa på att snoka lite och busa lite, haha

Jag kan skriva sånt som hon inte skriver själv.. (A)

typ att hon lagade mat idag.. stuvade makaroner med köttbullar och korv.. det var gott för att vara lagat av någon i vår ålder, vi är ju inte kända för att vara bra på sånt, om man inte går typ hotell-restaurang-linje eller så..

Ajja, sen ska hon i alla fall opereras.. hm, vad mer..
äh kommer inte på mer, men jag var med på hennes innebandyträning idag i alla fall !
trevligt, trevligt, bra att jag kan träna inför matchen till helgen.. tränarna blir inte glada annars.. dock lite kort träningspass, men bättre än inget, alltid kul att ha lite såna träningar också till skillnad från våra dödens 2½ timmes-pass.. upplänningar är ett trevligt folk..

Oj, nu kommer Anna, bäst att avsluta..

Ha ett bra liv, hoppas vi ses någon gång..

/Emilia, Annas skånska stand-in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0