Tisdag

Joobbig dag snoozade hur många gånger som hellst, men tillslut kom jag upp! Fick skjuss av mammsen men fick gå sista biten som tog ca 20 minuter och när jag kom till skolan så va Sanna redan där ;b Bra jobbat ;) ! På svenskan håller vi på med shakespeare så ska vi göra olika pjäser, jag är så häxa 1 i mcbeth. Ska säga hur mycket konstiga saker som hellst ;b tex;
En skepparhustru hade skötet fullt med kastanjer som hon snaskade och åt, GE HIT! sa jag, Åt fanders häxa svarade den feta kon. Men till Pallermo hennes gubbe segla och Tigern va hans skepp. Som en råtta utan svans med såll till skuta ska jag segla efter hans. Det ska jag det ska jag det ska jag ;b fattar ni något ?!?!? de gör inte jag iaf :D

istället för matte va vi på kristna skolgruppens konsert, den va faktiskt riktigt bra! sen var det slut för skola idag , klockan 12 ! Tog bussen till mamma och åt suuuper god mat :) , sen åkte vi ner på stan och tog spruta så jag inte ska bli sjuk ;b

när jag kom hem fick jag värsta rycket och städade hela mitt rum! Aldrig hänt förut men nu är det super fint :D!
sen när jag va så himla duktig så passade jag på att laga mat också! Anna är duktig!

Nu ska jag börja plugga lite historia till provet på fredag, inte lika kul men måste verkligen få g nu!

Ha en fortsatt bra dag :) Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0