THAAAILAND!

Hallojs!

sitter pa hotellet i karon beach nu, hela resan gick bra trots att det var jobbigt! Pa flyget till bangkok fick man en egen skarm dar man kunde spela tvspel och kika pa film :) lyxigt varre!

Har varit har ca 3 timmar, har hunnit med att duscha, ata och shoppa en klocka, ett linne och en tjocktroja! galet :p kommer ju vara saaa pank nar jag kommer hem!

det at valdigt varmt har, har linne och shorts och svettas nastan! men battre de an snooo :)

klockan ar 23.28 har nu, ska nog sova eftersom man maste ga upp senast 10 for att fa frulle!

Godnatt fran Thailand :) <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad härligt!

2007-12-16 @ 17:33:19
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Emilia

Åh, annnaaaa.. så skönt :D jag hade helt glömt att jag hade match i lördags du vet när vi skulle snacka.. men hoppas du kom iväg bra ändå!! jag tänker på dig, hoppas du får det underbart =) vi hörs snart :) hälsa la familia ;) PUSSSSS

2007-12-16 @ 19:38:55
Postat av: Samme

jävla lyxunge! där var jag senast jag var i thailand!

puss!

2007-12-16 @ 22:57:20
Postat av: Jammi

Hoppas du fåre grymt bra i Thailand. :D
Puss puss

2007-12-16 @ 23:22:12
Postat av: axa

anna ! FAAAAN vad avis jag är. om du hade varit hemma i uppsala nu hade du sett massa frost och minusgrader ! :(

2007-12-17 @ 13:28:51
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0