Koh Chang

Ja, da va vi antligen har! i Koh Chang :) resan hit va inte varldens smidigaste direkt, skulle aka en buss som skulle ta 5 timmar.. Den tog minst 8 timmar! Varat hotellrum var helt okej, men bungalosarna var inte helt fraascha :/


Inger (min faster) har varit och klagat tidigare pa att de inte var frascha bungalos, sen nar jag lina och frida var dar igar och skulle kolla sag vi en odla pa badrums vaggen, och jag skojar inte nu men den va minst 30 cm och fet!
men dom laste dorren till badrummet o sket i den och sag den inte mer sen idag nar inget va inne o duschade sa var det lite flugor vid lampan, sa hon slackte lampan sa hon inte skulle se dom, sa kommer den stora feta odlan in, och borjar sla med svansen sa kom det ca 2000 flugor in i badrummet och satte sig pa henne o allt, sa hon fick panik o sprang ut saklart. FY FAN SAGER JAG BARA! tur som fasen att vi fick hotellrum! men nu har dom fatt byta iaf .. de va ju bra!

Jag har ju ocksa gjort bort mig idag ;b pa resturangen sa gick jag in och trampade igenom en planka i golvet o ramlade ner i ett hal :P sa alla kollade och skrattade! haha sa kan de ga ;b

klockan ar 22.42 ska nog sova snart, finns inte sa mkt o gora pa de har placet heller.. JAG VILL HEM!

Lina blev uppraggad igar av en snubbe fran ukraina pa 19 ar.. haha han sprang efter henne i trappen o allt, har hort historian typ 100 ganger sa ar inte sa sugen pa att dra upp allt igen ;b

jadu, nu finns de nog inte sa mkt mer o beratta sa; GOTT NYTT AR :D bara sa ni vet kommer jag har ett 6 timmar langre 2008 an er :D kann pa den! :) ha detbra<333 sup inte ihal er nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0