Goodmorning

wappadoo, klockan är halv 11 och jag är pigg och har hunnit med massa grejer den här sovmorgonen! ;
duschat, sminkat mig, valt och satt på mig kläder, torkat och plattat håret, pluggat historia, ätit lunch och frulle, bäddat sängen!

ska åka om ca en timme till skolan och träffa syon som ringde hem till mig igår för att bestämma träfftid ;b haha! sen är det chilldaaag har bara två lektioner :) (hade ju sovmorogn imorse för alla andra skrev kemislutprov!)

Hoppas provet gick bra för er allihopa :) är så grymt glad att jag slipper!! så man kan fokusera på fysiken och historian!


ha en bra dag, de kommer jag nog ha :D wrightar more later on ;D baj baj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0