thank god its friday!

Hej! :)
Hur är läget? idag är det friiiidaay! woho :)
Jag fick åka in och jobba idag också på min lediga dag. Hampus är sjuk så då får man ju ställa upp! ta en för teamet.. hann med lite tgräning innan också så nu är det gjort :) Nu ska jag snart skjutsa mamma till busshållplatsen, hon ska flyga ner till skåne och hälsa på farmor och mormor och alla andra släktingar i skåne. Sen ska jag dra till gränby, ska kika lite efter ett par jeansshorts.. köpte ju ett par på cubus men jag är inte helt nöjd så dom åker nog tillbaka faktiskt..

sen blir det city gross för lite snacks till ikväll. Ska ta det jätte lugnt, har ont i huvudet så kommer nog få migrän senare. Måste vila mig, jobb imorgon sen blir det utgång med jobbarkompisarna :) Ska ju bli super naajs!


Hörs latero då ska ni få se min nya hatt och dagens outfit :) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0