Hej på er :)

Oj oj, nu var det ett tag sen ni! Känns som många inlägg på senare tid har börjat så. Jätte tråkigt tycker jag för nu förtiden jobbar jag inte sååå mycket så jag inte ska ha lite tid över till att blogga!

Idag har jag jobbat, men innan jobbet åkte ja en sväng förbi årsta ip och kikade på vaksala där mina kära vänner börjat spela fotboll. Blev en snabbtitt bara eftersom jag skulle jobba!

Gick bra på jobbet också, inte alls lika mycket folk som igår men så kan de gå! Köpte iallafall en tshirt och ett par pantalonas idag, ni ska få se en annan dag :)

Åkte en sväng förbi allianshallen också och köpte en ny klubba för jaa, jag slog ju av min på matchen mot björklinge som förövrigt gick ASBRA! Vi vann med 7-5 mot ett innan denna match obesegrat björklinge. Detta har nu hänt mig två gånger i min karriär! Känns ju nice :)

haha, anyway. Nu ska jag antingen läsa lite i min bok som snart är slut.. knäppt va den är ändå på typ 610 sidor kanske.. eller så blir det ett avsnitt av glee! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: alice

tv ofc. trevligt med uppdatering :D

2011-03-13 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0