En lördagskväll

Hej!

Idag har jag jobbat, det gick faktiskt bra idag och var som vanligt kul! :) Fick ett samtal innan från BR leksaker som frågade om jag kunde jobba där idag. Skit kul! Synd att jag jobbade på mitt andra jobb så jag inte kunde hjälpa till, känns kul när man blir ringd efter :)

Nu känner jag mig rätt uttråkad, borde vara trött men imorgon är ju min sovmorgon så jag vill sova länge. Vilket betyder att jag måste vara vaken länge annars vaknar jag väl 8-9 som vanligt. Dock så är det ju match imorgon så ingen dricka idag icke.. Sista matchen för den här säsongen!

Känns lite knäppt ändå, som att de inte va tillräckligt många matcher! Hade velat spela fler nu när det går så bra! Men man kan ju inte få allt här i livet :)

Nu ska jag göra de jag gör bäst. Kika på skor :) Vem vet jag kanske råkar klicka hem några!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ida B

Vad hände med den där tävlingen du var med på? Style Hunter grejen? Vann du? Jag har tyvärr ingen facebook men jag hejade på dig!!

Förresten älskar din blogg!!! :)

2011-03-20 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0