Fredag! awesome!

Hej!

Idag är det fredag men känns som tisdag typ. Vet inte varför, sjukt knäppt! Men de är skönt att det är fredag :) Nu är det idag, lördag och söndag kvar sen har jag två veckors semester :) Och helgen kommer gå foooort för då jobbar Julia och de är ju kul, vi har inte sätts på åååår och dar känns de som!

Sen blir det massor med packning och dividering om vilken väska jag ska ha. Som sagt BESLUTSÅNGEST! men de löser sig :) har börjat lägga fram massa på golvet o sånt nu iallafall! Är såååå spänd!

Jag ska flyga ner till santorini ensam och checka in på vårt hotell o allt så kommer mina fina malmövänner på natten men de ska nog gå bra! Kan ju vara lite kul att testa resa ensam.. eller de har jag gjort förut men ta sig till hotellet o allt sånt! Ni förstår!

Nu ska jag strax åka och jobba :)

Vi hörs! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0