Mello=bull

Alltså hörni helt ärligt? varför röstade ni inte på peter jöback åt mig? (jag är fattig student så jag ska lixom inte rösta på sånt här) Hans låt var ju för härlig! Så himla fin.. Lite musikalstämning över de hela! Åh så vackert :) underbart.. Dock så vann han ju inte..

Anna vann.. weird? Fint namn iaf :) ang låten vet jag inte riktigt.. hon har ju hyffsat fin röst o så, lite annorlunda. Tror att antingen gillar man den eller inte? mh så måste de va!

Jag ska nog ställa upp nästa år och visa var skåpet ska stå! vad tror ni? med min underbara sångröst :) ? eller? tror de skulle bli succé! not

Yes jag skulle nog vilja säga K-A-T-A-Strof.. japp!

HL åkte precis hem, vi såg på Bruce den allsmäktige. Rätt kul faktiskt! Tänk om man hade haft sånna krafter :) Nice!

Jaaaaaja, ska dra mig nu har en stor dag framför mig imorgon.. Måste först komma på vad jag vill göra sen även utföra de. Kan bli tufft..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0