kokbok, restaurang?

Idag när jag satt och bläddrade i min kokbok så kändes det som jag var på restaurang. Satt där och kollade och allt såg så gott ut och jag ville ha allt.. Sen insåg jag ju att jag måste laga det också.

Inte najs..

Blev iallafall stekt torskt, vilket inte var allt för gott, hur lagar man torsk!?
Potatis, stekt. Ska man koka innan? dom smakade lite halvskumt..
stekt lök, den var god iallafall
tzatsiki, GOTT as always :)

kom precis hem från träningen, eller vi åkte till donken efter och chillade. Kul faktiskt! Dock så börjar jag 9 imorgon, hyffsat tidigt men kunde varit värre (dvs 8..)

Ska hoppa in i duschen nu och sedan sova. Ska bli skönt, var ett tag känns det som!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0