Långa dagar och lite sömn!

HEJ! :D
vad glad jag blev precis när jag kikade in min statestik, 129 unika.. pretty nice :) hej på er allihopa iallafall!

har haft lite svårt att blogga då jag inte suttit vid datorn förutom kollat mailen på typ 5 sek.. igår jobbade jag från halv 8 till 4, sen blev det ner på stan och äta middag med Elin och Matilda därefter blev det lite shopping.. fy skämms på mig.. skulle ju hålla i pengarna! Men så kan det gå..

köpte iallafall en vit kavaj, en tshirt och ett par matchande bikinitrosor till min överdel med stenar. me lajk. a lot.

Ja efteråt så drog jag och Elin på twilight movie night på spegeln. Guuuud så mysigt det var! Innan första filmen så fick vi popcorn och en vitamindryck, så hade de även pyntat ut golvet med en gräsmatta (edward och bellas äng) så fick vi se första filmen. Alltid så bra, men jag somnade en stund.. höhö.. sen var det 45 min paus (jag och elin missbedömde pausen med sisådär 30 minuter..) sen när vi kom tillbaka inför andra filmen så fick vi en baguett, en kanelbulle och en yallayoggi. Efter 2a filmen var det dax för siiiista och nya filmen mahhhh, maffigt var det! oj vad jag tyckte om den ska jag tala om :) Gillade den verkligen! dock var både jag och elin dödströtta eftersom filmen började klockan 12.. haha kom hem vid halv 3 inatt och sen var det bara att gå upp igen vid kvart i 7 och jobba..

Har gått rätt bra idag faktiskt och skönt va väl det! Nu ska jag gå och plocka ihop mina kläder för imorgon kommer städarna hit och fixar..

ska fota mina nya plagg :) Hörs! Puss och kram kära vänner


jag och mammsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad jobbar du med egentligen? (tänkte på din dress) :P

2010-07-01 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0