Im back in skånelaaand!

Hej hörni!
Ledsen för dålig, eller nä KASS uppdatering :) Jag har inte haft tillgång till dator vilket har varit rätt skönt faktiskt. Har haft mycket att göra ändå ska jag säga!

Åkte ner till skåneland i måndags med min syster.. På planet kom det en katt.. Knäppt eller hur? Ja, alltså den satt i bur ;b haha

Eftersom planet var så litet hade jag och Lina tänkt ta en bild över alla huvud och skriva; är på väg till Thailand med släkten, privatplan of course.. haha men vi glömde fota ;b haha hade ju varit kul va.. nja

Jaja, direkt när vi blev hämtade så åkte vi till familjen Berlin där det vankades THAIMAT! Mums.. Kom hem till farmor vid halv 1-1 någongång.. Sov som en stock..
Upp tidigt nästa morgon för shopping i sölvesborg och kristiandstad följt av god lunch bestående av kycklinggryta och ris hos mormor och morfar. Mysigt!

Hem 10 min sedan middag hos familjen brynö/karlsson. Sjukt god mat måste jag säga.. Dock var man ju ganska så mätt efter all mat vi ätit! Men lite slinker alltid ner i min mage ;b

Morgonen efter åkte vi till K-stad för att kika på Frida när hon och hennes lag spelade final i innomhusfotboll. De vann tyvärr inte men det var jämt och resultatet blev 3-2. Om jag minns rätt.. haha

Sedan fortsatte vi till Lund för lite lunch hos moster och morbror. SJUKT GOD MAT! Fick tom en matlåda, som jag förövrigt glömde men man kan ju inte minnas allt har vi konstaterat efter dessa dagarna.. haha

Efter det åkte vi till Malmö, shoppade lite på entré sen åkte vi till min kusin för att träffa dom och fika semlor. Sjukt goda måste jag säga, jag som inte ens gillar semlor annars ;b knasigt de där.

Ja efter detta inlägg måste ni tro att jag gillar all mat, och ja de gör jag väl eller så är min släkt helt enkelt väldigt bra på att laga mat ;b Kan ju vara båda! Då säger vi så :)

Just nu håller jag på att tvätta de dumma är att jag inte vet hur lång tid maskinerna håller på för dom är lite tossiga.. Eller så är de jag som är knasig. Kan ju vara båda här också, fast nä. Jag är smart you know ;)

Har packat upp alla kläder jag hade med mig hem också + allt nytt och insett att jag har glömt:
-MITT TOASTJÄRN :(

Hm ja de va nog allt förresten ;b däremot så glömde Lina sitt skärp här, nice för mig! hihi

Mamma glömde en väska här också, ni ser de måste ligga i släkten. Är förvånad att inte pappsen glömde något ;b fast han glömde sina glasögon förra gången så de får väl räcka ;b haha

Oj vad tiden går fort, måste springa ner till tvätten nu!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0