Knasiga kändispar..

Hej! Såg precis på , eller inte precis men lite tidigare, de 25 hetaste cougar-paren.. eller något liknande, gissa vilka som tog 1a plats?
 -ja självklart Ashton Kutcher och Demi Moore.. Well ofcourse, sen var det massa par som jag inte hade en aning om.. Jag har ju inte sån bra koll, meeen ändå..

Typ Cameron Diaz och Justin Timberlake, Sadie Frost och Jude Law va tydligen gifta 8år.. whats up..
Jaja klaga inte, jag har ingen koll.. Va ju fler som ja ba - "whuuuut :O"  Jo juste, Sandra Bullock och Ryan Gossling.. WHAT? hade jag ingen aning om!



Fil:SandraBullockMay09.jpgFil:Ryan-gosling.jpg


Kollar på Kate and Leopold nu, den är mysig :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0