Heavy bag och amazing pankakes

Heeeeeeeeeelo!

Im in UPPSALA! :D Woho!
Kom hit igårkväll med 4-planet.. Det landade 20 minuter för tidigt, kan ni fatta det? helt crazy! Råkade packa lite mycket, dvs 22,5 kilo.. Woops, min väska fick en orange lapp där det stog heavy bag på.. fin fint, jag som bara ska vara här 5 dagar.. haha :) good work!

Idag har jag varit och träffat min kära vän Elin på hennes jobb, vi hade som vanligt sjukt mycket att prata om. Sedan åt jag med mamma som även hon jobbar på samma jobb, världens godaste pannkakor! I promise!

Ja, och nu sitter jag här och skissar och kollar på one tree hill. Funderar på om jag ska gå ner och börja laga lite mat kanske? hmmm.. jag som är såååå bra på det ;) yes i know, jag har flyttat hemifrån men de betyder inte att jag är bra.. haha ;b

ska fota min skiss, jag är inte klar men den är rätt bra för att vara från mig faktiskt.. Nästan för första gången jag lägger ner mycket tid på det ist för att bara bli klar klar klar jätte snabbt. Och ja det ser lovande ut :) tycker jag iallafall!

Ska fortsätta nu, puss puss



valborg i Uppsala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0