Bästa söndagen på länge!

Hejsan!

Oj oj oj, Var uppe tidigt och åka till nova lund med Hanna Lisa, vi hängde på låset det var nästan lite pinsamt. Men vi utnyttjade iaf vår tid ;b haha skulle dock behövt några timmar till! haha jag gillade det! Dock var top shop lite av en besvikelse :( Jag gillar de i stockholm mycket bättre!!

jag köpte iallafall:
- Den snygga tröjan från lindex
-Broshar från lindex, fråga mig inte hur de stavas..
- en väska från gina
- ett linne från gina
- ett rött läppstift!

Är nöjd med min shopping idag :) Ska se om jag pallrar fixa bilder på allt med :) Mihi kanske de kanske..

Vi spelade match idag också, därav korta shoppingtiden!
Vi mötte husqvarna, dom sög helt ärligt. Vi vann med 7-4! Great jag gjorde 2 mål och 1 ass! Jag som inte gjort mål på år och dar! Lite kul faktiskt! :) Sedan stog vår femma för 6 mål vilket gör det ännu bättre! Dock släppte vi in tre mål också men jag menar 6-3 på matchen, vinst ändå! :)

Sjukt kul att spela iallafall! Avslutade dagen med välförtjänt pizza.. MUMS!
Time to sleep, skola imorgon! :) (tänkte även se om jag kunde hitta ett par skinnbyxor/skinnleggins..)

Puss och kram!

detta är min outfit från i torsdags när jag och hl va ute och tog ett glas..
Jeans från thailand, linne från gina, halsband från jc, kavaj från b-young + stövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0