såhär ser jag ut idag

Hejs!

Sitter här och kollar på miljonlotteriet.. kul. Jag har ett fantastiskt liv.. Skämtosido.

Ska strax åka till le school, blandning av mina språkkunskaper där :) hihi.. Idag är det 4 timmars matte som gäller, woho! Man blir lat av att inte göra något! Igårkväll hade vi en jobbig träning, 200 situps, 50 armhävningar och massa spring + innebandy.. jag känner i min kropp mihi..

Ikväll ska jag och millan på dancearobic! Jag är SJUKLIGT taggad! Woho :) kommer nog bli galet kul! Börjar halv 8 så jag missar ju dating in the dark.. Nä skoja :) världen går inte under för det!


jag måste nog klippa mitt hår lite, så de kan ligga finare :)


Nä time to dra till skolan! Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0