min roliga helg :)

Justeeeeee, har ju inte berättat om min roliga helg :D eller jo fredagen ju.. MEN

Lördagen! Vi började hemma hos mig, HL hänkade efter stan sedan kollade vi på en film och tog det lugnt.. Sedan åkte vi och hämtade Elin Så snälla är vi :) hihi

Sedan kom Lina och Hanna också! Så började sminkandet, hårfixet och så :) Vid halv 10 drog vi till Gustav på andra sidan stan. Dit kom några boys och vi förfestade ända tills klockan blev 1 då rörde vi oss mot saluhallen, men det var så lång kö så vi drog till palermo istället.. Vid tre åkte vid vi hem till Gustav igen för efterfest. Kom hem vid halv 6 då var jag trött... men det var kul :)



På söndagen vaknade jag och HL och gick på en långpromenad i underbara vackra bergsbrunna.. I love it på sommaren :) (/våren)

Efter det kikade vi på en film och åkte sedan till IKEA för att keka lite köttbullar :) Smaskens, sedan såg vi på en till film. Sen var det dax för mig att packa :( Ville icke åkaaa...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0