Skiss 8.00-17.00..

Heello :)
idag har jag tillbringat dagen med att skissa, eller ja målat med akvarell, flytande tusch, kol och pastell. I 8 timmar.. Greaat. Nä helt ärligt så var det faktiskt över förväntan! Mycket roligare än jag trodde så de va bra :)

Mina bilder blev inte allt för fina, men what to do.. haha

målad med flytande tusch

När jag kom hem tänkte jag laga pankisar, men jag hade naturligtvis inte ägg och mjölk så det fick bli pasta och kötbullar ist. Pannkakorna får bli imorgon istället för nu har jag varit och handlat :)

Jadu, juste har sett den nya disney chanel filmen.. Magi på waverly place the movie eller något liknande? haha den va ändå rätt bra! Iofs så gillar ju jag sånna töntfilmer så.. haha

Ikväll tänkte jag sova tidigt, kollade på klockan i samma sekund som jag skrev de där och såg att klockan är halv 11! Inte så sent var det ja... jag ska nog krypa i säng nu. Med panik eftersom jag inte gjort klart rittekniken och inte vet hur man gör heller för den delen.. great.

Nä jag är faktiskt trött nu! Vi hörs imorgon :)

Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0