Bullbak och dans

Som jag då skrev tidigare så har denna dagen bestått av, biologilabb *2 + en del andra trevliga lektioner.... samt bullbak och pannkaksstek hos inkan! Sjukt goda bullar blev det iallafall och många över också!

På träning bjöds det på fika, fika, fika, fika och träning såklart. Dock kände jag mig spyfärdig ungefär halva träningen och resten kände jag mig otroligt flummig. Sockerkick kanske ? något var det iallafall för inte nog med att jag och sofia körde schampoo dansen ca 100 gånger så dansade ju jag och johanna. Den vackra dansen har dock inget namn men jag döper den nog till blåbär. fint och kort. Ännu mer flumm blev det när vi spelade småmål och junisarna hamnade i samma lag och vi bestämde oss för att hitta på något kul. Shortsen i midjan och tröjorna instoppade, det är så vi roar oss. När loke kommer in för att spela match med oss åker dock brallsen ner fort som fasen, man vill ju inte showa sin cameltoe för vem som helst.. Match blev det och jag var med i det segrande laget.. ofc! Enligt mig är Johanna den största vinnaren idag som får en man över sig, utan förvarning! jag menar wow, vem vill inte ha det!

nu blir det läsa twilight och sussa. godnatt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var det närmaste ligga jag kommit en torsdag :D

2009-03-12 @ 23:23:58
URL: http://johannafondelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0