Fredag den 13e

Hm hm hm, dagen so far. nä så kan jag nog inte säga för denna dagen är strax över...

Skolan som vanligt, 3 lektioner, vi hann även dela ut papper om vår "klassresa" till tallin! awesome :) Hoppas alla kan följa med, hade vart galet kul! Åkte ner på stan med axi en stund och mötte louisa, kikade på glasögon. Inte till mig dock, jag såg ut som en tönt och sen såg jag inget heller. Ser mycket bättre utan brills!

Åkte hem iallafall och såg lite one tree hill, skulle lägga mig i sängen och läsa lite twilight men jag somnade och sov väl 2 timmar kanske.. Jävla trött jag måste vart, somnar aldrig på dagen om jag inte ligger i sängen och pluggar.. haha!

Åt jätte god mat idag, mamma beställer alltid hem från jobbet på fredagar och idag var det ris med wok med grönsaker och kyckling o så. Gott var det iallafall! :)

Skrev klart min historia uppsatts och här är jag, ska läsa twilight sen sussa :)

Hagunda: Lycka till så mycket på kvalet i helgen! You rock!

puss och godnatt

P.S ingen otur idag inte.. peppar peppar. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0