Still in skåne..

Hej allihopa!
Har en dator idag igen, även denna gången hos Emilia fast utan Emilia....
Åkte hit till Malmö i lördags och sedan på kvällen åkte vi på fest, igår vara bara en slappardag.. Verkligen heeela dagen! Men det är ju skönt ibland det också :)

Idag ska jag återförenas med min kära familj, nu är det dock osäkert på vart vi ska åka men antagligen köpenhamn, tyskland eller helsingör(fast med danskt ö..)

Kan ju bli mysigt, är inte riktigt strandväder här än men jag hoppas verkligen att det blir de i veckan så man kan sola ännu mer, har ju blivit lite brun iallafall :)

Jag kommer hem igen på fredag, ska bli skönt faktiskt! Borta bra men hemma bäst :)
Hörs snart :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0