söndag 5 juli

Tjenixen!
oj töntigt..
What ever!

Idag har jag inte gjort allt för mycket.. Vaknade vid kvart i 8 (som vanligt) börjar bli lite less på att vakna så tidigt, ingen annan gör ju det så jag har inget att göra på morgonen förutom att umgås med min lika morgonpigga familj!

Jaja, man har väl haft större problem! Sen drog jag mammsen och Lina till coop. Blev dock skopunkten, stadium, ikea OCH coop! Där ser man! Jag fick ett par vita tygskor med mig hem, great :) Det saknas i min garderob!

Vädret är lite konstigt ute.. Antingen är det molnigt och blåser eller så är det soligt. Min egna slutsats: För dåligt för att sola men för bra för att vara inne.. Vad ska man göra!?! mh, svårt det där!

Nä vet ni va, nu ska jag lägga upp dagens outfit! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0