ingen sovmorgon denna förjävliga vecka .. nä

och så kom dagen med storts F, Fredag! awesome! :) haha ..
Nä men inget speciellt idag eftersom jag har skola imorgon som många andra. Kallas lördagsskola, finurligt va ?! nä inte direkt, borde heta typ IG-skola för de är vad det är! IG i historia för min del, inge vidare faktiskt! Men finns inget annat än att kämpa på. Jag menar shit happens, hade vi haft en annan lärare från början hade det nog gått vägen men icke sa nicke och ja nu sitter jag här.

Har precis ätit tacos, det var gott :) tänkte faktiskt bara läsa bok ikväll, kanske kika på någon film eller något. Men det gick ingen bra på TV så de sög ju.. Känner att min helg kommer bli så hiimla underbar! Match på söndag klockan halv 9, samling 07.30!!!!!! mhm .. jaja thats liiiiife (8) if you know what I meen.

Var på willys med ax efter skolan och köpte godis, (vanligt och natur mihi) och så köpte mamma lärre kan de bli bättre :D ? eh ja klart .. haha! men ni förstår vad jag menar :)

nä blir en dagens outfit sen ska jag läsa tönt som jag är. jag är nog faktiskt en tönt, inte pga av att jag läser böcker för vad är de för töntigt med det?!?! va va , mm juste! Nä men jag gillart. kan knappt vänta lixom.

nä nu ska jag mysa till de o hör sen!!! mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0