Sega söndag!

Helo!
Idag är det söndag, sega söndag... Jobbar ju imorgon igen! Att jag ska jobba nu ända tills jag åker :( Men men, alnäs är ju kul jobb iallafall! Och på mitt andra jobb kommer jag ju tjäna bra så jag får väl tänka på det och ha kul på helgerna!

Denna helgen har ju varit kul, i fredags var jag på klassfest. Jätte roligt att träffa alla igen! :) I lördags var jag och HL här hos moi och njöt av sista kvällen i ensamhet och sen kom pappa hem.. haha Klart det har varit skönt att vara ensam men man saknar ju sina päron lite.. haha :) Vi såg iallafall på en film som hette The house bunny, handlade om en tjej som hade bott i the playboy manison eller vad det nu heter.. Sen hände saker så hon fick flytta och hittade en studentförening som hon bodde hos och så vidare.. Inte så bra film men vi fick lite roliga komentarer vi kan använda.. Haha
- Det var trevligt att träffas!
- Jaa, men om....
- Jätte trevligt..

Äsch man fattar inte om man inte sett filmen.. haha

Idag vet jag inte vad jag ska göra! Det visar sig helt enkelt :) Jo, men jag kom på en sak.. Jag kan ju fota det jag köpt medans jag tillbringade tid i skåne! 

Was is a good idéa?
Let me tell you, I know it is! 
Internt mihi
 
Hörs sen då! Puss


Kommentarer
Postat av: HL

Do you know what I miss?

Let me tell you!

ONE TREE HILL!!

2009-08-02 @ 20:10:02
Postat av: ingrid

såg med den filmen i fredgas, as dålig ;) haha men man lär ju börja säga som henne när man hälsar på folk :D

2009-08-02 @ 20:12:48
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0