Match med div 3 laget!

Tjoho!
Jobbet gick bra idag, som vanligt :) Skönt skönt.. inte mycket mer att säga om det..

Men efter jobbet, de ni! Jag var med och spelade match med div 3.. Eller spelade och spelade jag stog i mål. Något jag inte gjort på ett antal år.. haha ;D

men vet ni va, det gick faktiskt bra för mig! Dock så förlorade vi matchen med 4-3 där de gjorde 1 mål på straff, två lobbmål som var omöjliga att ta, sen en retur visst de va väl inte så bra att jag släppte den men samtidigt så sa jag innan att jag skulle släppa massa returer så man tycker ju att någon kunde varit med.. Men sånt händer, jag tyckte ändå vi spelade bra!

Men nej, nu ska jag nog duscha sen sova.. Är lite trött. Men imorgon får jag skjuts iallafall! SKÖÖÖÖNT :)

Morgondagen ser ut som följande:
- Jobb 9.30 - 16.00
- Cykla hem, duscha och fixa mig
- Åka ner på stan, möta HL och hämta biobiljetter
- Dra ut till Ekeby och kika på fotbollsmatch
- Möta Axa vid bion och gå på sommaren med Göran!

Mysig dag :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0