Massa saker att fixa inför flytten!!

Tooodls!
Jag är trött idag, jätte trött :) Men man har ju sådana dagar också! Fick sluta jobbet lite tidigare idag, redan kvart över 3, gutt. Fick dock vänta kvar på morsan, känndes onödigt att ta bussen.. Satt en sväng vid datorn och kikade på soffa/bäddsoffa! Hittade en som jag verkligen verkligen verkligen vill ha!!! Har redan en fotölj i samma serie, och så fanns det en lika dan fast bäddsoffa. Sjukt bra eftersom de är jätte sköna att sitta i också! Minns dock inte vad serien heter men de spelar ju ingen roll.. haha :)

Idag måste jag fixa massa med e-legitimation, csn, skriva på kontrakt för lägenheten, söka bostadsbidrag, bokföra mig i Malmö osv... Massa tjaffs som ska fixas! Nu är det verkligen på allvar!!! Scary..

Idag är min enda dag utan träning/match.. skönt! Ska viiiila idag :)
Juste, jag tänkte nog fixa om min design. Någon som har lust att hjälpa mig? Jag är dålig på sånt.. Hör av dig om du är sugen, speciellt med loggan!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0