Imorgon flyttar jag!

Ja hörni, nu är det ju så att jag åker imorgon. Jag lämnar uppsala för ett antal månader iallafall och förflyttar mig till Malmö (med ett litet stopp i Kina på vägen..) :) Kina kommer bli awesome! Shoppa shoppa shoppa och lite mur, torg, städer osv.. you know.. :)

Nej men sen är det ju lite sorligt att jag flyttar. Tycker jag iallafall! Men jag menar jag försvinner ju inte helt, det finns ju tåg, flyg osv.. och telefoner, msn, mail allt! det är ju lugnt ändå.. Malmö är inte sååå långt bort!

Jag är galet nervös... Det är ändå en helt ny stad och ny skola och nytt innebandylag och allt. uää, men det kommer gå fin fint! hoppas jag ;b

nej nu snackar jag bara massa skit känns de som.... kan ju bli så när man är nervös.. haha

Juste, en sak har jag ju att berätta ;b Idag när jag och Malin körde gafflar för att lämna skräp så är det dörrar man ska igenom som man öppnar genom att trycka på en knapp. Så gjorde jag det iallafall så öppnades dörrarna mot mig, så på något sätt blev jag inklämd mellan väggen och dörren och kom inte ut förens dörrarna hade gått igen.... hahaha som det kan gå!

Nej, vet ni vad. Nu säger jag godnatt och nästa gång vi hörs (antagligen) är jag på arlanda, kastrup, i kina elleri malmö! Tufft :) Ska nog döpa om min blogg till: En uppsalatjej i malmö stad, det vill säga parkernas stad... :)

Puss

Kommentarer
Postat av: HL

MAHAH!! hjääääälp, saknar dig redan!! du måste ringa SÅ FORT du är hemma i Sverige!? OKEJ!?



2009-08-27 @ 10:18:16
Postat av: ingrid

hoppas du får det super i malmö, räkna med att jag kommer och hälsar på :D <3

2009-08-27 @ 22:47:10
Postat av: Carla

Va ska du göra i Malmö?? Verkar ju va värsta innegrejen å flytta dit :P Jag går såklart mot strömmen å flyttar norrut! Spännande me Kina! Hoppas du får kul!!

2009-08-31 @ 23:40:53
URL: http://carlatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0