ONE TREE FUCKING HILL HAR KOMMIT UUUUUUUUT :D

Tjolahoppsan :)
Sovmorgon idag, skönt som tuuuusan! Fick ändå gå upp lite tidigare så jag kunde ladda ner nya avsnittet av one tree hill, sesång 6 :D:D:D:D !

Skolan iallafall, matte som vanligt. Liiite krångligt idag men det löser sig! Samhällskunskap som förvånadsvärt är rätt kul! Och det går ganska bra! Trodde det skulle vara döden (som historia..) Avslutade dagen med lite fysiklabb lite halvkul sådär på eftermiddagen när man är trött ..

Gick iallafall vidare till le köööörskola :) Gick faktiskt bra idag! Jag tar mig uppåt :D Men hade lite annat i huvudet när jag körde för jag skulle ju faktiskt hem och kolla på ONE TREE HILL! (I know, jag är galen)

Har precis kollat klart nu och det var underbart, för er som sett sista avsnittet på sesång 7 så vet ni ju att Lucas ringer men man får inte veta till vem :) Do you wanna know :) ? Skriv en komentar så ska jag berätta för dig!

Ikvälls är det träning, 21.00-23.00, sent men så kan de vara ibland! Bara att bita ihop, för man älskar ju ändå innebandyn :)

Oj nu ropar mamma mat, tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0