Korvätartävling

Ni kan aldrig gissa hur många korvar jag, Ingrid och Hanna Lisa åt.. 24 st. Vi var 3 pers, dock får ju jag och Ingrid ta åt oss mest ära då vi käkade 9 korvar var, japp ni läste rätt 9 korvar!!!

Vi hade ju då som sagt tävling, och både jag och inkan är tävlingsmänniskor så det skriker om det. Jag är nog snäppet värre, men inte mycket. Ingen ville ge sig, men sen hade vi ätit alla som vi stekt på så vi orkade inte steka fler.

Jaa, och varav 9 korvar åt vi 5 st med bröd, ketchup och senap, 1 rå, 3 utan bröd med ketchup och senap. (HL skippade dom 3 sista utan bröd)

Nu är känslan lite illamående, lite trött, lite vimsig. Annars kanon, jag förlorade inte :)


Redo att börja!

Första korvarna (förutom den första råa..)

Inkan

Hanna Lisa

Jag och Hanna, börjar känna av lite nu..

Hanna blev full efter 6 korvar!

Runt 8e korven? mätt? Jajamensan

Inkan skinkan!

Godnatt'

Kommentarer
Postat av: Tove

HANNALISA LÖKAR, DEN LÖKEN!

2008-09-22 @ 23:21:41
URL: http://tovearwidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0