Inte mycke skola idag inte ..

Tjo hojs!

Idag har varit en chiiiill dag. Hade en körlektion 10.10, gick galant idag :) Efteråt drog jag fort som fasen till skolan, mötte upp axa och slängde i oss en bit som bestod av inte allt för god pasta med ketchup. Svenska lektion som bestod av genomgång av realismen. Kul? Nä inte de minsta!

Hoppade i jackan och drog till le bus för att bege mig hemåt. Väl hemma försökte ja ladda ner one tree hill för hundrade gången men icke sa nicke. Funkade inte alls, panik.

Hoppade upp på pilen (min cykel) och cyklade till husläkarn. Som vanligt suger dom och jag fick lämna med ett papper om att komma tillbaka och göra prover. Tråkigt. Men men nu är jag hemma igen och försöker på nytt ladda ner one tree hill, men utan resultat. Jag kommer bryta ihop snart känner jag, jag vill se nu nu nu ! Help?

Ja, jag måste nog söka hjälp för mitt oth-beroende. Det är snart skadligt! haha, nejdå :)

Nu börjar min mage känna sig hungrig, ska springa ner och laga något!

goodbye :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0