Impulsköp :)

Tjenixen :)
Har haft ännu en chill dag, började med möte angående projektarbetet tillsammans med S & A. Läraren sa att vår plan verkade kanon bra! Att vi endast behöver skriva loggbok varannan vecka nu när vi har en så bra plan och att vi inte behövde ha många fler möten. Det känns toppen! Ja och efter 10 minuter var mötet slut och vi stog vid skåpen och hade 3,5 timmars håla. Lame! Drog ner på stan ist och hittade en sjukt fin jacka som jag tänkte köpa imorgon :) Så den visas då, så kika in tomorrow!

Köpte även lite impulsgrejer sådär
En scarf blå från gina ca 30 kr på rean! passar till den blåa jackan jag ska köpa:) :

En svart tshirt också på rea från gina 49 kr:

Ett blått linne, alltid bra att ha under 49 kr:


Vi drog även en lunch på cupido, jummie! Åkte tillbaka till skolan och hade Fysik och Matte! Ganska roligt faktiskt! Åkte hem och satte på one tree hill, grina som tusan idag igen. Det är så sorligt och jag antar att alla som sett det håller med mig!!!! Eller? (avsnitt 3 på säsong 6!)

Nu tänkte jag sätta mig ner och skriva klart min essä tills imorgon så jag har hela dagen på mig att välja kläder osv .. Hihi :) Hat så bra , tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du förstå hur jag grät eller asså hela programmet grina jag, de ran verkligen alla 40 minuterna så hemskt!!

2008-09-18 @ 20:46:45
URL: http://haannaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0