Nya skor och jobb :)

Hejsan svejsan! :D
fasen vad dålig jag är på att skriva :( Fast jag har typ inget roligt att berätta :/
Eller joooo! Igår ringde det från posten och jag fick jobb där en vecka innan jul, kanon kanon ! :D Men ska inte få sortera julkort utan ska få slå in koder o hejs svejs, vi får väl se om jag klarart men det ska nog inte vara några problem :)

En annan sak som hände igår är att vi bestämmde lite inför vår skiva! Datumet är den 20 maj, på birger :) Alla som vill komma kan ju höra av sig till mig :D En biljett till eftersläppet kostar 100 kr! (kanske lite tidigt men vafan, bättre att vara förtidig än försen! :D )

Idag har det inte hänt något kul, eller jo jag och axa har ingått en vad. Man måste springa en gång i veckan utöver sin vanliga träning, och så får man max äta godis och chips en dag i veckan. Ganska bra va? Och om man bryter måste man betala 200 kr till den andra :)

Har varit på stan ett tag idag, köpte ett par skor.. Suprice, men jag kunde inte hjälpa det om var ju så billiga, haha.

endast 49 kr höhö.

Ikväll blir en lugn kväll med idol o så :) Myspys!
Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0