Lina har tagit körkort!!! :)

Kom in på något att skriva, men nu berättade Lina en kul grej! Hon har tagit körkort!  Grattis grattis Lina!



Annars idag då? Jag ska dra ner till banken eftersom jag hittade mitt bankomat-kort såhär:

Inte kul inte kul, men jag får helt enkelt fixa ett nytt. Funderar på ett sånt med kort på! Skulle va kul :) Jaa, sen blir det lite träning på gymmet. Ska få instruktion idag, så det blir nog bra. Annars kanske jag och Lina ska åka en sväng, haha men vi får se. Träning sen ikväll igen, ska dock endast vara med på springningen :( Tråkigt men sant.

Ska gå till bussen nu, vi hörs. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

TACK!

2008-10-28 @ 14:43:09
Postat av: Anonym

anibanani, berätta sen hur det blev med megaplanerna om hsm 3 imorgon/idag. puss!

2008-10-30 @ 00:21:29
URL: http://johannafondelius.blogg.se/
Postat av: Daniel Magnusson

haha.. kontokortsmasaker

2008-11-04 @ 23:55:41
URL: http://www.tubbe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0