Galen huvudverk

Jag fick stanna hemma från skolan idag. Kännde mig lite konstig redan igår på träningen, orkade inte de 10 sista minuterna kunde inte röra mig. Det dunkade i hela kroppen och gjorde ont överallt. I bilen på vägen hem kände jag mig bara trött men inget mer, så jag gick och la mig. Halv 3 inatt vaknade jag och hade så jäääävla huvudverk, har aldrig varit med om liknande. Kunde knappt andas, går inte ens att beskriva smärtan. Mamma vaknade och proppade i mig lite tabletter men det gick inte över på 1 timme så hon ringde läkaren som sa att vi skulle åka till sjukhuset. Sagt och gjort, väl där säger dom att det inte går att göra något och att vi får åka hem igen :S Så jävla typiskt akuten, hatar det. Säger åt mig själv att aldrig åka dit igen, det är slöseri med pengar.

när vi kom hem igen kändes det lite bättre, men fick ta lite tabletter till. Hade tänkt gå till skolan men huvudverken sitter kvar, så det blev till att stanna hemma.

Har inte gjort mycket alls idag, kollat på one tree hill, top model, dead silence och andra avenyn. Mysig dag.

Känner mig så slapp i hela kroppen, typ som att jag bara vill gå o dö......... nä men jag hatar att må dåligt. I really do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0