Lugn helg avslutades med match!

Hey babes!
Hur mår ni idag? Söndag, the bakisdag.
Jag mår bra med tanke på att jag har haft en vit helg, väldigt skönt må jag säga! Chillat endast, kollat på massa filmer, ätit vindruvor och frukt eftersom att jag har godisförbjud tills vi flyttar. Har även pluggat lite och varit med kompisar.

Ikväll var jag och kikade på Frötuna IBF (mitt kära lag) som mötte Sten Sture IBK, vi vann med siffrorna 6-2 kalas enligt mig! Värre lät nog orden från ss spelarna, eller vad tror ni?
Jag längtar så mycket tills jag kan vara med och spela! Verkligen sjukt mycket! Det är så jobbigt att titta på när man vet hur härlig känslan är att springa på plan, ooh I'm insaine(hur stavas de?) jag vet men det har varit jobbiga 14 månader nu.. Dumma knä, va bra nu bara. And for the record; JAG HATAR GYMET!  it sucks. En sak till jag inte är så glad för att allmänna sjukhus, jag har legat på akuten två gånger för mitt knä och båda gångerna har jag sett folk som bara står och pratar medans jag får ligga där i typ 10000 år innan de skickar mig på rönken, väl på rönken tar de extra 10000 år att få komma in och ta lite bilder och sedan får man vänta 10000 år på att de ska få se resultaten som de redan innan de skickade iväg en visste att de skulle vara bra. Vad är tanken? Jag menar andra gången visste ju tilloch med jag att det var av, men neej läkaren sa att de är ju veeerkligen inte korsbandet. nej nej nej, de är de absolut inte. Happ ovärt besök eftersom att artrokliniken är sååå mycket bättre. Fixade en mr första gången vi träffades, för det behövdes verkligen! Tack för det, det var exakt vad som behövdes! Inte nån jävla vanlig rönken, inte direkt så jag har brytit ett ben i knä. Nä vet jag va. Äh nu ska jag sluta klaga, men vad är det vi lägger våra skattepengar på igentligen? Inte är de på folk som kommer med knäskador iallafall.
Förlåt
Btw om ni vill veta ungefär hur det känns eller vill ha nummer till bättre ställen än akademiska (ni måste givetvis bo i stockholmstrakten, vilket innebär; Uppsala och sånt också) så bara komentera så ska jag försöka svara. Kan ju faktiskt en hel del om knän i det här laget!

Nä vet ni va, nu ska jag sova. Godnatt med er och jag hoppas jag inte spred för mycket negativitet idag för det är inte meningen! Jag är possitv, tänk possitivt! Jämt! Hm det ska nog bli mitt nya motto, tänk possitivt! det funkar ju faktiskt alltid. nej nu spårade det iväg igen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

det stavas röntgen

2008-11-17 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0