klumpiga anna ?

Ahh idag hände nästan en kul grej, mega svårt att förklara! haha min väska var ganska stor så skulle jag gå igenom en dörr. Så kom Amanda precis förbi så ropade jag ; Heeej Amanda och precis då så fastnar jag i dörren och halvramlar bakåt. Kuuuul, lyckat lixom ;D

Efter skolan drog jag och Inkan ner på stan för att keka lite, det blev Jallas hamburgetallrik för jag hade rabatt där. Najs :) Efter det så gick vi och kikade lite i affärer i väntan på att simningen skulle börja och det skulle vi inte gjort! Jag köpte ett par skor, DAMN. Jag ville inte igentligen, men jag vill ha ett par svarta vardagsskor mina andra luktar förjäävligt! HAHA :D
image988
såhär ser de ut iaf! 200 kr från din sko :) i like them!

Simningen idag gick mega bra, tråkigt att inte mamma var där idag för alla andra är så sega . Okej jag ska sluta leka att jag är snabb. MEN jag simmade faktiskt mycket snabbare än alla så fick stå och vänta och de förstörde lite av träningen :( Men aa, det var sista gången idag så nu får vi se om man pallrar sig dit på egen hand.. we'll se, we'll se ..

Glömde ju skriva igår att igår var det exakt 8 månader sen jag tränade på riktigt .. Sen jag gjorde illa mig alltså. Galet vad tiden går fort .. Tänk ändå vad mycket som förändras av en liten fel landning .. Typ hela mitt liv verkligen. Aa kan nästan säga att de förstördes. Först och främst har jag missat massvis i skolan, vilket har varit både jobbigt och svårt att ta igen och vissa grejer har jag inte ens hunnit ta igen eftersom det kommer nya saker hela tiden. Min motivation till att träna låg på top förut! Tyckte det var så himla kul och skulle kunna tänka mig att göra det flera gånger om dagen. Nu måste jag tvinga mig själv iväg till gymet för jag vill verkligen bli bra igen. Samtidigt så har jag ont konstant, mer och mer alltefter som jag tränar mer .. Nu gör det tilloch med ont när jag går :/ Har varit så himla deprimerad också under hela tiden, inget som märkts hela tiden, men det kommer fram ibland .. Svårt att hålla tårarna tillbaka när man ser andra tex; spela innebandy .. Skit jobbigt verkligen. Speciellt när man ser folk som inte är motiverade som kanske igentligen hade legat hemma framför tvn eller varit ute med sina vänner. Den sista grejen jag kan komma och tänka på just nu är att jag blivit mjukare, alltså fettigare eller vad man säger ;b inte okej ..

Ärligt talat så kan jag inte se en enda positiv grej med det här, eller jo kanske att jag fick sovmorgon på måndagar .. men hellre gå upp klockan 7 och spela innebandy!

Oj nu blev det ett långt inlägg här, men nu har jag nog inget mer att säga :) Ska nog lägga mig strax är riktigt trött!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0