Operation imorgon igen !

Ja då var man hemma med halmen då! Precis hemkomen med ett försenat plan från köpenhamn. Jag lackasaaaaaate på att det var försenat, inte bra läge med tanke på att jag måste gå upp halv 6 imorgon.

Inte berättat än, men jag fick akutoperationstid imorgon , ska vara där halv 8 !! måste ju duscha med sån där mojs innan och grejs. fattar inte varför jag sitter uppe nu;b ville bara berätta de här ;D måste ligga kvar där över natten så jag kommer inte kunna skriva förns tisdag eller onsdag!

Iaf i köpenhamn shoppade jag en klänning en kofta två scarfsar två läppglans en hårinpackning ett par skor en väska ;b de va nog de.. 

får visa det en annan dag helt enkelt! ska hoppa in i duschen nu sen sova.. HA DET BRA ! Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0