Skåne och sommarbandy

hejski!
Har packat klart nu! Känns skönt, imorgon åker jag till Skåne :) Ska bli kuul, hoppas verkligen på bra väder! Ska ligga och pressa på strandeeen. På fredag är det ju sommarbandyn också! Kan det bli bättre? Njae, tveksamt. Sommarbandyn är i Valje viken (sölvesborg) iår. Tror de kan bli bättre, men det kommer alltid vara Åhus för oss.  Vi har köpt tröjor och strumpor iår, har ju aldrig sattsat så förut, alltid haft något töntigt på oss. Första året körde vi med siden kallingar, visserligen va vi rågrymma då och tog hem hela skiten! Andra året körde vi med hotpants som slutade med att alla körde med vanliga shorts och vi kom tvåa. Förlorade i finalen mot de andra uppsala laget, ändå bra. Tredje året körde vi med reflexvästar från ikea, moget, vi kom nog sist de året .. Jaja. Iår har vi alltså svarta Jolly tröjor som det står Halsa hut på (vårt lagnamn) svarta shorts och illgröna strumpor! Najs najs :) haha jag ska iofs inte spela tänkte inte på de förns nu, men nej de ska jag ju inte, sjukt tråkigt :( Men nästa år då jävlar!

Ska börja röra mig mot ica snart och möta upp axa med alla sina väskor, haha. Vi ska åka så tidigt imorgon så hon ska sova här. För jaa, hon ska med till skåne imorgon :D ska bli så kuuuul :D !

Jaja, vi hörs sen :) 0704058845

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0