Drömkids..

Hola !
Idag har jag varit så himla duktig! Eller jag ska inte ta åt mig all ära, min lillasyster har även hjälpt till. Vi har tvättat två maskiner, satt igång diskmaskinen, bakat bullar och maränger, damsugit och städat köket, vardagsrummet och hallen ooooch nu ska vi laga mat tills pappsen kommer hem :D Drömbarn, jajamensan !!! :D Mihi..

Jag hade faktiskt tänkt sticka ut och springa men så precis när jag sa det till Lina så började det ösregna och åska och blixtra, haha creapy.. Gud vill inte att jag ska träna! haha. Fine by me !

Jag måste ändå packa inför imorgon, vi åker till skåne. Mycket kul, jag hoppas på bra väder! :D

Nu ska vi kila ner och laga mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0